MENU
VIDEO Kup bilet Park Sportowy SQUASH & FITNESS Zrób Prezent

Fitness

Popularny na całym świecie fitness to znacznie więcej niż dawny aerobic, dla wielu ćwiczących stał się filo­zofią życia. Opiera się ona na zdrowym odżywianiu i właś­ciwie dobranej formie aktywności fizycznej. Strefa Squash & Fitness Term Cieplickich zaprasza m.in. na zaję­cia:

  • Jump-Aerobic na trampolinach
  • Trening Obwodowy
  • Tabata
  • Joga
  • Power Joga
  • Dance &Shape
  • Indoor Cycling
czytaj więcej
zwiń tekst

Cennik

Rodzaj karnetu
Cena
pojedyncze zajęcia 20,00 zł
karnet OPEN zajęcia fitness 100,00 zł
karnety OPEN zajęcia fitness i strefa treningu funkcjonalnego 120,00 zł
karnety OPEN zajęcia fitness, strefa treningu funkcjonalnego oraz 4 wejścia do Term Cieplickich 220,00 zł

UWAGA

  • Karnet ważny jest przez 30 dni od daty zakupu.
  • Karnet jest imienny.
  • Pierwszeństwo udziału w zajęciach mają osoby, które zapisały się wcześniej.
  • Rezerwacja zajęć odbywa się za pomocą aplikacji GymUp, telefonicznie, przez stronę www bądź osobiście w Biurze Obsługi Klienta. Więcej informacji o tutaj

Grafik zajęć fitness

 

Godzina Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek
           
17:00 Trampoliny   Fit&MIX Step&Shape
  Kasia   Kasia Kasia  
18:00 Joga Trampoliny Joga   Tabata
  Tomek Agnieszka Tomek   Tobiasz
19:00 Indoor Cycling* Tabata Trampoliny TBW Indoor Cycling*
  Artur Tobiasz Kasia Mateusz Artur
20:00
Indoor Cycling* Indoor Cycling*  
    Artur Artur    

Zajęcia trwają 50 minut za wyjątkiem Jogi (60min). Rezerwacji zajęć fitness można

dokonać na 4 sposoby: aplikacja mobilna ,,GYMup!" na platformę iOS i Android, strona

Internetowa www.termycieplickie.pl, osobiście w biurze obsługi klienta Term Cieplickich

bądź telefonicznie w godzinach 12:00 - 16:00 w Biurze Obsługi Klienta pod numerem 

75 75 46 901. *15 min przerwy wynikającej z portrzeby przygotowania sprzętu do zajęć.

Grafik zajęć obowiązuje od 2.07. do 31.08.2018 r.

Trampoliny

Zajęcia jump-aerobic, popularnie nazywane „trampolinami” polegają na wspólnym wykonywaniu kombinacji wolnych i szybkich podskoków, biegów lub skoków ze skrętami na jednoosobowych trampolinach ze specjalną poręczą. Uznaje się, że trening na trampolinach jest dzie­się­cio­kro­t­nie efektywniejszy od joggingu – angażuje więcej mięśni, poprawia wydolność oddechową i krążeniową, a jedno­cześnie – w porównaniu z biegiem po twardych nawierzch­niach – amortyzuje obciążenia stawów i krę­go­słupa.

 

Dlaczego warto ćwiczyć na trampolinie?

 

  • skakanie to dobry trening kondycyjny – usprawnia krążenie, pomaga w pracy układu sercowo-naczyniowego i dotlenia,
  • to dobra forma aktywności dla osób odchudzających się, ponieważ przyspiesza przemianę materii, stymuluje procesy trawienne i przyczynia się do uwalniania toksyn z organizmu,
  • wzmacnia mięśnie całego ciała i pomaga w kształtowaniu sylwetki,
  • zwiększa gibkość i koordynację ruchową,
  • sprawia dużo radości, zmniejsza poziom stresu i odpręża.

Joga

Głównym zadaniem jogi jest umiejętność poznania własnego ciała oraz zwiększenie mobilności w stawach i mięśniach (często zwyrodnionych lub przykurczonych). Zajęcia mają charakter medyczny, z tego względu powinny być polecane każdemu.

TBW

 

TBW (Total Body Workout) to trening całego ciała. Z wykorzystaniem różnych metod i przyrządów treningowych. Ilość i różnorodność ćwiczeń zależy od jednostki treningowej.

 

Tabata

 

 

 

Tabata to program interwałowy, w którym praca wykonywana jest przez 20 sekund, po niej 10 sekund przerwy. Główny cel to spalanie tkanki tłuszczowej. Intensywność zależy od jednostki treningowej, Zestaw ćwiczeń polecany jest dla każdego.

FIT &MIX

FIT &MIX to mieszanka różnorodnych form fitnessu. Muzyczny trening prowadzony przy  odpowiedniej rytmice z użyciem przyborów takich jak hantle, stepy, piłki, sztangi itp. Doskonale poprawia kondycję fizyczną, wytrzymałość i siłę mięśni modelując przy tym ciało.

Step&shape

Zajęcia step & shape to nieklasyczne zajęcia z układem choreograficznym. To forma ćwiczeń, których celem jest wzmocnienie mięśni oraz ukształtowanie zgrabnej sylwetki. Ćwiczenia koncentrują się nie tylko na kształtowaniu ud, pośladków, brzucha ale również ramion.  Zajęcia są połączeniem typowych zajęć step oraz zajęć  typu aerobik, shape, pilates. Dzięki nim nie tylko zadbamy o zgrabną sylwetkę, ale i o nasze zdrowie.

Trening obwodowy

 

 

TRENING OBWODOWY  to to uniwersalny trening dla każdego niezależnie od wieku , płci i stopnia wytrenowania, wykorzystujący zarówno przybory jak i obciążenie własnego ciała przez co staje się skutecznym rozwiązaniem dla poprawy kondycji i  ogólnej wydolności organizmu. Angażuje wszystkie podstawowe partie mięśni ( klatka, plecy, barki, brzuch , nogi) . Ćwiczenia wykonujemy jedno po drugim , najlepiej bez przerw. Momentem przerwy jest zmiana stacji i przygotowanie się do kolejnego ćwiczenia.

Indoor Cycling

Trening  na rowerze stacjonarnym to nie tylko przyjemna forma odchudzania. To także wspaniały sposób na odreagowanie codziennego stresu i poprawę nastroju. Systematyczny trening poprawia koncentrację i koordynację ruchów. Jeżeli nie jesteście dostatecznie zmotywowani by wsiąść na rower to wiedzcie, że  lista korzyści  zachęci Was do regularnych ćwiczeń.

 

- na jednym treningu spala się do 800 kcal, co powoduje utratę zbędnych kilogramów, 
- regularne treningi wyszczuplają i ładnie rzeźbią mięśnie pupy i nóg, 
- obniża się tętno spoczynkowe serca, 
- ciało jest lepiej dotlenione, zwiększa się wydolność tlenowa, 
- wzmacnia się system immunologiczny, przez co człowiek staje się bardziej odporni na choroby, 
- zwiększa się przepływ krwi i ukrwienie wszystkich narządów, dzięki czemu stają się lepiej odżywione, 
- organizm wydziela endorfiny, tzw. hormony szczęścia, powodujące uczucie błogości i radości, 
- usuwamy z organizmu hormony stresu, 
- przez obciążenie zwiększa się gęstość kości, a to zapobiega osteoporozie, 
- zapobiegamy artrozie (chrząstki stawowe stają się lepiej odżywione), a także skręceniom (poprzez wzmocnienie mięśni stawy są lepiej ustabilizowane), 
- mózg jest lepiej dotleniony, przez co znika uczucie zmęczenia, a także poprawia się koncentracja.

czytaj więcej
zwiń tekst
Prosimy o potwierdzenie adresu i wyrażenie zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych w celu przesyłania newslettera - szczegóły w mailu, który zostanie do Państwa wysłany po zapisaniu się.
@textColor
@lightBgColor
@midBgColor
@darkBgColor
@baseColor
@brandPrimary
@brandSuccess