MENU
VIDEO Kup bilet SPACER

Fitness

Popularny na całym świecie fitness to znacznie więcej niż dawny aerobic, dla wielu ćwiczących stał się filo­zofią życia. Opiera się ona na zdrowym odżywianiu i właś­ciwie dobranej formie aktywności fizycznej. Strefa Squash & Fitness Term Cieplickich zaprasza m.in. na zaję­cia: jump-aerobic na trampolinach, TBW, tabata, power bag, cross trening, joga.

Cennik

Rodzaj karnetu
Cena
pojedyncze zajęcia 20,00 zł
karnet OPEN zajęcia fitness 100,00 zł
karnety OPEN zajęcia fitness i strefa treningu funkcjonalnego 120,00 zł
karnety OPEN zajęcia fitness, strefa treningu funkcjonalnego oraz 4 wejścia do Term Cieplickich 220,00 zł

UWAGA

  • Karnet ważny jest przez 30 dni od daty zakupu.
  • Karnet jest imienny.
  • Pierwszeństwo udziału w zajęciach mają osoby, które zapisały się wcześniej.
  • Rezerwacja zajęć: tel.: +48 75 75 46 936 lub fitness@termycieplickie.pl.

Grafik zajęć fitness

 

Godzina zajęć Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek
17:00 trampoliny

trampoliny
step&shape

  Kasia   Kasia Kasia  
18:00 joga

joga
trampoliny

  Tomek   Tomek Kasia  
19:00 TBW
tabata

TBW
tabata
  Patryk Tobiasz   Patryk Tobiasz
19:30     trampoliny
   
      Kasia    

Wszystkie zajęcia za wyjątkiem jogi trwają do 50 minut.

Na zajęcia obowiązują zapisy: tel. 757546936, 757546901 lub e-mail: fitness@termycieplickie.pl

Trampoliny

Zajęcia jump-aerobic, popularnie nazywane „trampolinami” polegają na wspólnym wykonywaniu kombinacji wolnych i szybkich podskoków, biegów lub skoków ze skrętami na jednoosobowych trampolinach ze specjalną poręczą. Uznaje się, że trening na trampolinach jest dzie­się­cio­kro­t­nie efektywniejszy od joggingu – angażuje więcej mięśni, poprawia wydolność oddechową i krążeniową, a jedno­cześnie – w porównaniu z biegiem po twardych nawierzch­niach – amortyzuje obciążenia stawów i krę­go­słupa.

 

Dlaczego warto ćwiczyć na trampolinie?

 

  • skakanie to dobry trening kondycyjny – usprawnia krążenie, pomaga w pracy układu sercowo-naczyniowego i dotlenia,
  • to dobra forma aktywności dla osób odchudzających się, ponieważ przyspiesza przemianę materii, stymuluje procesy trawienne i przyczynia się do uwalniania toksyn z organizmu,
  • wzmacnia mięśnie całego ciała i pomaga w kształtowaniu sylwetki,
  • zwiększa gibkość i koordynację ruchową,
  • sprawia dużo radości, zmniejsza poziom stresu i odpręża.

Joga

Głównym zadaniem jogi jest umiejętność poznania własnego ciała oraz zwiększenie mobilności w stawach i mięśniach (często zwyrodnionych lub przykurczonych). Zajęcia mają charakter medyczny, z tego względu powinny być polecane każdemu.

TBW

 

TBW (Total Body Workout) to trening całego ciała. Z wykorzystaniem różnych metod i przyrządów treningowych. Ilość i różnorodność ćwiczeń zależy od jednostki treningowej.

 

Tabata

 

 

Tabata to program interwałowy, w którym praca wykonywana jest przez 20 sekund, po niej 10 sekund przerwy. Główny cel to spalanie tkanki tłuszczowej. Intensywność zależy od jednostki treningowej, Zestaw ćwiczeń polecany jest dla każdego.

 

Step&shape

Zajęcia step & shape to nie klasyczne zajęcia z układem choreograficznym. To forma ćwiczeń, których celem jest wzmocnienie mięśni oraz ukształtowanie zgrabnej sylwetki. Ćwiczenia koncentrują się na kształtowaniu ud, pośladków, brzucha ale również ramion.  Zajęcia są połączeniem typowych zajęć step oraz zajęć  typu aerobik, shape, pilates. Dzięki nim nie tylko zadbamy o zgrabną sylwetkę, ale i o nasze zdrowie.

@textColor
@lightBgColor
@midBgColor
@darkBgColor
@baseColor
@brandPrimary
@brandSuccess