MENU
VIDEO Kup bilet SPACER

Fitness

Popularny na całym świecie fitness to znacznie więcej niż dawny aerobic, dla wielu ćwiczących stał się filo­zofią życia. Opiera się ona na zdrowym odżywianiu i właś­ciwie dobranej formie aktywności fizycznej. Strefa Squash & Fitness Term Cieplickich zaprasza m.in. na zaję­cia:

  • Jump-Aerobic na trampolinach
  • Trening Obwodowy
  • Tabata
  • Joga
  • Power Joga
  • Dance &Shape
  • Indoor Cycling
czytaj więcej
zwiń tekst

Cennik

Rodzaj karnetu
Cena
pojedyncze zajęcia 20,00 zł
karnet OPEN zajęcia fitness 100,00 zł
karnety OPEN zajęcia fitness i strefa treningu funkcjonalnego 120,00 zł
karnety OPEN zajęcia fitness, strefa treningu funkcjonalnego oraz 4 wejścia do Term Cieplickich 220,00 zł

UWAGA

  • Karnet ważny jest przez 30 dni od daty zakupu.
  • Karnet jest imienny.
  • Pierwszeństwo udziału w zajęciach mają osoby, które zapisały się wcześniej.
  • Rezerwacja zajęć: tel.: +48 75 75 46 936 lub fitness@termycieplickie.pl.

Grafik zajęć fitness

 

Godzina Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek
17:00 Trampoliny Trening obwodowy   Step&Shape Trening obwodowy
  Kasia Tobiasz   Kasia Tobiasz
18:00 Joga   Joga Power Joga Tabata
  Tomek   Tomek Patrycja Tobiasz
19:00 Indoor Cycling• Tabata Trampoliny Trampoliny Indoor Cycling•
  Artur Tobiasz Kasia Agnieszka Artur
20:00     Indoor Cycling•    
      Artur    

Zajęcia trwają 50 minut za wyjątkiem Jogi (60 min). Na zajęcia obowiązuje rezerwacja miejsc pod numerem telefonu +48 75 75 46 936 bądź e-mail fitness@termycieplickie.pl. Grafik obowiązuje od 04.09.2017 r. *15 min przerwy wynikającej z potrzeby przygotowania sprzętu do zajęć. Więcej informacji na www.termycieplickie.pl.

Trampoliny

Zajęcia jump-aerobic, popularnie nazywane „trampolinami” polegają na wspólnym wykonywaniu kombinacji wolnych i szybkich podskoków, biegów lub skoków ze skrętami na jednoosobowych trampolinach ze specjalną poręczą. Uznaje się, że trening na trampolinach jest dzie­się­cio­kro­t­nie efektywniejszy od joggingu – angażuje więcej mięśni, poprawia wydolność oddechową i krążeniową, a jedno­cześnie – w porównaniu z biegiem po twardych nawierzch­niach – amortyzuje obciążenia stawów i krę­go­słupa.

 

Dlaczego warto ćwiczyć na trampolinie?

 

  • skakanie to dobry trening kondycyjny – usprawnia krążenie, pomaga w pracy układu sercowo-naczyniowego i dotlenia,
  • to dobra forma aktywności dla osób odchudzających się, ponieważ przyspiesza przemianę materii, stymuluje procesy trawienne i przyczynia się do uwalniania toksyn z organizmu,
  • wzmacnia mięśnie całego ciała i pomaga w kształtowaniu sylwetki,
  • zwiększa gibkość i koordynację ruchową,
  • sprawia dużo radości, zmniejsza poziom stresu i odpręża.

Joga

Głównym zadaniem jogi jest umiejętność poznania własnego ciała oraz zwiększenie mobilności w stawach i mięśniach (często zwyrodnionych lub przykurczonych). Zajęcia mają charakter medyczny, z tego względu powinny być polecane każdemu.

Tabata

 

 

 

Tabata to program interwałowy, w którym praca wykonywana jest przez 20 sekund, po niej 10 sekund przerwy. Główny cel to spalanie tkanki tłuszczowej. Intensywność zależy od jednostki treningowej, Zestaw ćwiczeń polecany jest dla każdego.

 

Step&shape

Zajęcia step & shape to nieklasyczne zajęcia z układem choreograficznym. To forma ćwiczeń, których celem jest wzmocnienie mięśni oraz ukształtowanie zgrabnej sylwetki. Ćwiczenia koncentrują się nie tylko na kształtowaniu ud, pośladków, brzucha ale również ramion.  Zajęcia są połączeniem typowych zajęć step oraz zajęć  typu aerobik, shape, pilates. Dzięki nim nie tylko zadbamy o zgrabną sylwetkę, ale i o nasze zdrowie.

Dance&shape

 

 

 

DANCE&SHAPE  to połączenie tańca i ćwiczeń wzmacniających wykorzystujących różne przybory treningowe. Zajęcia poprawiają kondycję oraz wzmacniają mięśnie, kształtując sylwetkę.

 

 

Trening obwodowy

 

 

TRENING OBWODOWY  to to uniwersalny trening dla każdego niezależnie od wieku , płci i stopnia wytrenowania, wykorzystujący zarówno przybory jak i obciążenie własnego ciała przez co staje się skutecznym rozwiązaniem dla poprawy kondycji i  ogólnej wydolności organizmu. Angażuje wszystkie podstawowe partie mięśni ( klatka, plecy, barki, brzuch , nogi) . Ćwiczenia wykonujemy jedno po drugim , najlepiej bez przerw. Momentem przerwy jest zmiana stacji i przygotowanie się do kolejnego ćwiczenia.

Indoor Cycling

Trening  na rowerze stacjonarnym to nie tylko przyjemna forma odchudzania. To także wspaniały sposób na odreagowanie codziennego stresu i poprawę nastroju. Systematyczny trening poprawia koncentrację i koordynację ruchów. Jeżeli nie jesteście dostatecznie zmotywowani by wsiąść na rower to wiedzcie, że  lista korzyści  zachęci Was do regularnych ćwiczeń.

 

- na jednym treningu spala się do 800 kcal, co powoduje utratę zbędnych kilogramów, 
- regularne treningi wyszczuplają i ładnie rzeźbią mięśnie pupy i nóg, 
- obniża się tętno spoczynkowe serca, 
- ciało jest lepiej dotlenione, zwiększa się wydolność tlenowa, 
- wzmacnia się system immunologiczny, przez co człowiek staje się bardziej odporni na choroby, 
- zwiększa się przepływ krwi i ukrwienie wszystkich narządów, dzięki czemu stają się lepiej odżywione, 
- organizm wydziela endorfiny, tzw. hormony szczęścia, powodujące uczucie błogości i radości, 
- usuwamy z organizmu hormony stresu, 
- przez obciążenie zwiększa się gęstość kości, a to zapobiega osteoporozie, 
- zapobiegamy artrozie (chrząstki stawowe stają się lepiej odżywione), a także skręceniom (poprzez wzmocnienie mięśni stawy są lepiej ustabilizowane), 
- mózg jest lepiej dotleniony, przez co znika uczucie zmęczenia, a także poprawia się koncentracja.

czytaj więcej
zwiń tekst
@textColor
@lightBgColor
@midBgColor
@darkBgColor
@baseColor
@brandPrimary
@brandSuccess